My crazy day

Kom till stadion ganska tidigt med tjejerna och vi satt och snackade ett tag. Sen skulle alla lag komma in så vi kollade på det, faan va underbar känsla det var att vara där, längtar till vi börjar 2an så vi får vara med! Iaf efter att alla gått in skulle man tända den "olympiska elden", alltså i en grill. Fast det var jue känslan liksom. Och vem tror ni kommer sen och ska "öppna" teoretiska spelen? Dogge! Jag gillar inte honom så mycket men ofta han kommer till skolan för det här? Ganska coolt egentligen.. Sen hjälpte jag och Hannah till att ta tid och lite grejer, sen fick vi sluta mycket tidigare än vi trodde!

Så vi stack iväg och åt på Fridhemsplan. Vi satt där ett tag och vem kom in då? Joo Henrik Dorsin! Lite senare kom Peter Broström in och satte sig bakom oss. Herregud, vi ser kändisar överallt haha. Men min knäppa dag bara fortsätter..

På tunnelbanan hem går en äldre dam och hennes man in vid Liljeholmen. När tåget startar har damen inte hunnit hålla i sig, så hon ramlar. Sen ser man att det droppar blod. Hon hade verkligen fått ett hack i huvudet! Jag fick panik, jag får det när jag ser någon som gjort sig illa eller så. Som tur va fanns det ett sjukvårdsbiträde som hjälpte henne och kollade såret. Sen va det en sjuksjöterska som satt där också och följde damen till vårdcentralen i Skärholmen för det behövdes sy. Tur att det finns sånna människor! Sen har det inte hänt så mycket mer, jag kollade bara i Skärholmen på träningskläder och så som jag kan ha på gymmet och när jag dansar. Men jag köpte inget eftersom jag är helt pank! Eller ja, jag har typ 60 spänn som jag ska köpa en present till min bror för, men annars är jag pank! Sen skulle jag behöva köpa ett par nya skor till dans och träning, har inga med bra dämpning som jag behöver när jag dansar. Det finns så mycket jag känner att jag behöver köpa.. Men det får vänta, prio ett är nog skor! Nu ska jag fortsätta kolla på gamla Top Model! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0