We are the champions!

Då va den här dagen nästan slut då (eller snart haha). Började tidigare men det gjorde inte så mycket :) Träffade folk från klassen vid tuben och sen hade vi bara de där mötet. Haha det kommer vara vissa speciella grenar på torsdag ;) Sen hade vi spanska med Fredrico! Mycket bättre än Carin Eller haha. Det är så roligt, hon heter Carin Eller Valencia, haha man kan välja. Tråkig humor jag har egentligen, jag har varit såhär hela dan! Efter skolan gick jag till gymmet med Sarah och Hanna :) Faan va skönt det är att träna egentligen! Älskar det verkligen :D Sen fick vi sovmorgon imorrn! Sen är det bara mentorstid då man ändå sitter och snackar hela tiden. Sen KEMI :D Sen idrott, sen ska jag nog gymma lite också för att fördriva tiden och sen dans :D Vilken toppendag måste jag säga! Nu har jag inte mycket mer att säga så hej då! :)

Dagens..
Dagens outfit: svarta leggings, lila tunika, svarta converse
Dagens låt: Just a boy-Angus & Julia Stone, bäst! :D
Dagens dusch: I morse :)
Dagens frisyr: Utsläppt/uppsatt
Dagens smink: Puder, bronzer, blush, mascara
Dagens planer var: Skola+träna
Dagens ville ha: Chai latte!
Dagens saknad: Lil' brother <3
Dagens drog: Skratt? haha
Dagens tråkigaste: Matten!
Dagens roligaste: Haha lunchen kanske? xD
Dagens finaste: Eh, jag vet inte xD
Dagens var tvungen: Gå till skolan?
Dagens dricka: Mjölk?
Dagens köp: Mat, annars NOTHING :D
Dagens mat: Donken+Tacos hemma :D
Dagens sjuka: None!
Dagens mående: Happy all day!
Dagens mening: haha jag vet inte xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0