Sweet saturday!

Dagen har gått åt att göra en sak: bara njuta av att vara ledig! Har städat lite (inte för att det är att njuta men), fixat nya penlsar till PS och bara slappat hemma med pappa och Lea. God pastasallad till middag och till efterätt blev det fruktsallad med jordgubbar, blåbär, banan och vindruvor och grädde till det, mums!

Imorrn ska jag iväg på yoga igen! Det är otroligt jobbigt men man måste jue bli bättre på det efter ett tag eller hur? Dessutom så har jag knappt tränat nåt den här veckan så jag "måste" liksom träna imorrn. Annars har jag inga planer för dagen, skönt tycker jag!

Jag känner verkligen att bloggdesignen måste uppdateras! Jag har börjat på en men sen tog det stopp.. Så jag ska nog sitta med det imorrn när jag tänker efter. När jag sätter min i PS (där jag gör typ allt för designen) så kan jag sitta i flera timmar och bara ha jättekul! Jag älskar att göra bilder, sätta ihop collaege och allt, så himla kul att skapa nåt kreativt utan behöva kunna rita osv (för det är nåt jag verkligen inte kan!)

Just nu känner jag bara för att sova! Det är endå nåt helgerna är till för. God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0