Pluggish..

När jag sa att jag inte skulle plugga idag.. Jag ljög! Eller det blev att jag gjorde det ändå. Har suttit och skrivit lite svenska nu. Hihi busigt. Men det är jue bättre att plugga fast man inte tänkt det än att inte plugga fast man hade tänkt det, right? Jag försöker att göra klart uppgifter så fort som möjligt så jag sedan kan bearbeta osv. så jag inte gör som jag brukade göra!

En riktigt bra grej som jag lärt mig i kunskapsskolan är att planera, lära mig hur jag behöver göra för att uppnå bästa resultat. Jag gör hellre lite extra så jag verkligen förstår istället för att bara göra det läraren säger åt mig att göra. Det har jag också lärt mig, att inte göra för mycket "i onödan". Men nu ska jag stänga av och gå och göra mig en kopp te! Och vill ni veta en till sak? Jag har så ont i knät så jag är nära på att börja gråta! Men nej det är inget fel på mitt knä.. Det säger vården iaf.. Nu ska jag sluta klaga och sluta skriva! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0