Laser Losers.

Åh dansen var helt underbar idag, som alltid! Sen fick vi kläderna idag också och har på mig mjukisarna nu, lagom för stora och verkligen skitsköna! Jag fattar inte varför jag inte gått på The Voice tidigare?! Är alltid glad innan jag ska dit, alltid glad efter, kan det bli bättre?

Skolan va inte lika kul, Peter började prata om massa kemiska reaktioner som jag inte har någon aning om vad dom handlade om egentligen! Som tur är behöver vi inte kunna det till provet nästa vecka så jag kan pusta ut! Sen fick vi reda på att vi har fler resturanger att välja mellan på lunchen! Tror ni jag böev glad? Det har bara gått några veckor och jag har redan blivit trött på några ställen för att det inte finns någon annastans att gå. Men det gör det tydligen, så jag åt indiskt idag. Mums! Satt verkligen bra innan en idrottslektion i regn (nästan iaf)

Känner lite i knät idag också.. Faan. Ibland vill jag bara ta bort det, bara kapa av det. Visst det skulle vara lite problem att leva utan ett ben sen men ni kanske förstår hur jobbigt det är att det ska krångla hela tiden och att ingen vet vad felet är eller vad det beror på? Det suger verkligen.. Hade svårt att sova igår när jag hade ont så man ska nog gå och lägga sig nu så man somnar vettigt. Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0