Kommer ha träningsvärk imorrn..

Dansen va så jäkla kul idag! Men uppvärmningen var ett helvete! Visst jag kommer tjäna på det i längden.. Men det var jobbigt! Det jobbigaste vara att göra armhävningar. Men grejen är att vi gjorde inte så många armhävningar, men vi skulle stå uppe i den positionen medans han snackade så man garvar. Vi hade ny koreografi som va ganska lätt så jag kunde köra den och vara säker på stegen. Sen skulle vi "battla" mot varandra i grupper. Men Jonas (läraren) och jag battlade istället, skitkul! Jag gick ifrån lektionen med ett stort leende på läpparna, större än vanligt..

 

KÄRLEK!



Jag måste bara säga att Jonas är lite lagom.. Ja, så han säger väldigt konstiga med roliga grejer ibland! Så dagens mening från lektionen: "Anledningen till att ni tjejer är svagare, får mindre lön, aldrig blir chefer är att ni gör armhävningar på knäna!" Ni kanske inte tycker att det är så kul men jag garvade så jag fick ont i magen! Nu ska jag mysa i soffan bara, puss ♥

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: hihi okej :) Tackar för att du deltog i min "fråga" haah ;D

2009-09-29 @ 21:37:05
URL: http://haidis.se/
Postat av: Anonym

Va? Battlade bara du o Jonas? Caz då? O de andra? Stod de bara o tittade på er?

2009-09-30 @ 13:17:01
Postat av: Anneli

Alla battlade jue samtidigt, liksom i två grupper. Men jag och Jonas liksom hade vår egen battle, de va skitkul :)

2009-10-01 @ 07:03:58
URL: http://nalleli100.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul, så du e hans lilla favvis då? =)

2009-10-01 @ 13:25:02
Postat av: Anneli

Nej, det tror jag inte :o

2009-10-01 @ 16:23:32
URL: http://nalleli100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0