Killing me softly.

Har precis haft matteprov! Det gick ganska bra, jag svarade iaf på alla uppgifter och problemen var inte så jättesvåra. Det enda problemet jag hade var själva huvudräkningen eftersom vi inte får ha miniräknare. Men det gick ganska bra iaf, hoppas att resultatet blir bättre än på diagnosen! Eftersom jag blev klar typ först sitter jag här i aulan och är jätteont i ryggen, fortfarande! Pappa tryckte lite på ryggen igår, i hopp om att det skulle släppa. Det gjorde så jäkla ont och det släppte ett tag. Men när jag vaknade i morse var det likadant, och nu har det bara blivit värre.. Men jag ska inte gå hem eller nåt, jag kommer ha lika ont hemma och då missar jag lektioner dessutom. Så det är bara att hålla ut och hoppas på att det blir bättre snart. Jag får inte ha ont på dansen imorrn! Jag kommer gå även om jag har ont men det kommer jue inte gå bra direkt då.. Nu ska jag läsa lite bloggar och sådär och hoppas att dom andra blir klara snart! Hoppas vi käkar på Il Piato idag, det ryktas att dom har god mat där.. See you later! ♥

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Du MÅSTE komma imårn!

Tänker fan inte stretcha med Jonas... Haha

2009-09-28 @ 13:04:11
URL: http://cmhs.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Heeej, hoppas du haft en trevlig helg :)



Kram!

2009-09-28 @ 15:21:39
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallåå! Kul att du vill vara med i min veckansblogg.

Allt bra med dig?

2009-09-28 @ 16:23:31
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0