Imagine there's no heaven

Har myst i soffan med Papi och Lea nu på fredagskvällen. På fredagar brukar va den dag då jag helt inte gör nåt. Då vill man bara slappa efter en jobbig vecka i skolan och bara umgås med familjen. Tycker verkligen det är nåt vi ungdomar borde göra, umgås mer med familjen! Tro mig, det är underbart bara man tar sig tid :) Nu ska jag nog läsa lite kemi. Jag vet, ofta man pluggar på en fredagkväll? Men ligger man efter så gör man, dessutom kommer iaf jag ihåg saker lättare precis innan jag går och lägger mig, bara jag inte är allt för trött hihi.

Planerna för imorrn blir städning, sen vet jag inte om jag chillar hemma på kvällen eller hur jag gör. Det brukar bli så att jag är för lat för att göra något så jag blir hemma resten av helgen! Men det måste man unna sig ibland också, när man åker fram och tillbaka till olika platser hela veckan. Ska runda av det här inlägget nu med en låt som jag haft i huvudet de senaste 10 min..

Bon Jovi - Bed of roses♥



Kommentarer
Postat av: Anneli

en av mina favva ballader

2009-09-19 @ 07:27:48
URL: http://nalleli100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0