Hello beautiful.

Shit va dagen har känts lång! Hade kort mentorstid, sen hade vi KEMI! Peter är faan bästa läraren jag har! Det är jue jättebra eftersom jag har honom typ 5 lektioner i veckan. Sen hade vi lunch, bråka med tanten i kassan som tycker att lingonricka är läsk.. Sen åkte vi till Odenplan och tog bussen till gymmet. Sen idrott: fotboll. Det va faktiskt inte tråkigt den här gången, för det va inte bara att spela matcher utan man skulle sammarbeta mer och sådär. Sen eftersom man hade lite tid över så passade jag på att gymma en timme! Duktig jag är va? Sen va de dans med Jonas på The Voice! Älskar det verkligen! När jag väl är hemma känner jag mig ganska hyper, jag har nog rört på mig för mycket haha. Kommer nog sova gott inatt!

Shit va jag tränar! Det är jue bara bra men nu har jag tränat typ 4 timmar hittils, imorrn kommer jag gymma drygt en timme och sen är det house i en timme. Ytterligare 2 timmar.. Sen på söndag ska jag nog på yoga också med Hannah och Tanja. Värsta veckan! :D Hoppas det ger resultat också! Men att gymma och dansa är kul. Förut hatade jag att träna, men det här är verkligen kul, jag är peppad. Sen blir man glad av att träna av alla endorfiner! Nu ska jag nog göra mig en kopp te och titta på tv! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0