Happy birthday my boy!

Har precis hunnit varva ner och nu känner jag hur trött jag är! Eftersom massa 2or från hela landet skulle komma för dom ska va me på en grej i skolan imorrn fick vi sluta efter lunch! Me like! Så jag och Sara stack till gymmet och tränade i typ 2 timmar :o Sen hade jag dans, house. Shit va jag kände att jag hade tränat innan. Det kändes som att lektionen aldrig skulle ta slut! Visst de är askul men jag va så himla trött. Sen kom jag hem och käkade hamburgare haha :) Snart är det Idol och självklart kollar jag, även om jag tycker att de är sämre än förra året.. Men alla uttagningarna är fortfarande kul att titta på.

Idag är det en väldigt speciell dag, min älskade bror fyller nämligen hela 6år! Shit vad han har blivit stor. Jag kommer ihåg när han precis hade fötts och fick ligga och sola. Åh.. nu går han i skolan och allt. Stora pojken ♥


Kommentarer
Postat av: Anneli

fin bild på honom han blev så glad för sina presenter speciellt ps2 spelet G force han ville inte gå och lägga sig bara spela S han ser fram emot när du kommer på fredag och lördagens kalas han saknade dej i går och ville du skulle komma

2009-09-10 @ 10:37:45
URL: http://nalleli100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0