Grymt roligt!

Halloj!
Morgonen har varit helt okej förutom att jag fick lite ont i fötterna från mina skor, hihi. Vi gjorde lite värderingsövningar på mentorstimmen och de va faktiskt roligare än vad jag trodde! Inte själva övningarna men att jag vågade prata osv inför gruppen. Jag tycker det är jättejobbigt men jag försöker jobba bort det, och det har blivit bättre! Det är så roligt när man känner att man har gjort framsteg, tycker inte ni?

Har läst lite svenska och borde göra lite kemi, men jag ska fixa mina naglar nu, för det gör jag aldrig! Förmodligen för att jag känner att jag inte har tid. Men nu har jag det så why not? Om drygt en timme sticker jag iväg till dansen, ska bli så kul! Ska sluta skriva nu!

 

Det här klippet är seriöst kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0