Gotta be somebody.

Har fixat klart mig och väntar egentligen bara på att gå haha. Börjar tidigare idag för vi ska tydligen ha nåt möte -,- visst de är bara en halvtimme men ändå ;) Sen är dagen ändå ganska soft, har bara 3 lektioner så de är ganska soft :) Sen blir de gymmet efter skolan också, duktig jag är va? :D Haha jag vet inte riktigt vad meningen med detta inlägg är men det är väl för att jag vill sysselsätta mig med nåt! Asså shit va jag stör mig på reklamen på Spotify! Det går jue men det är ändå störande.. Fast hellre lite reklam än att betala pengar (eller är det reklam om man betalar också? :o)

Åh va mysigt det är när man känner att hösten är påväg! Vissa tycker att jag är helt dum i huvudet när jag säger så men jag tycker det. Det blir mysigt med alla färger på löven, mysiga kvällar med te och ljus, man får svepa in sig i sköna halsdukar, koftor, mössor! Mycket mysigt där haha. Och man kan inte hindra en årstid så varför inte bara hitta det positiva i det! :) Nu börjar det bli dags att packa ner datorn och bege sig till skolan. Ha en bra dag allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0