Goodbye love.

Vad tycks om den nya designen? Inte jätteavancerad eller nåt men jag blev så trött på det där rosa! Jag har aldrig varit en "rosa" tjej så jag fattar inte varför jag hade just den färgen! Tyckte inte att det speglade min personlighet direkt ;) Har gjort spanskaläxa nu, ska bara öva lite på glosorna vi fått också och sen ska jag nog sova. Har sovmorgon imorrn så det är jätteskönt! Men jag slutar kl.17 för att vi har teori i idrott så man kan säga att det förstörde hela måndagen.. Så jag kan inte gymma imorrn som planerat. Men det finns inte så mycket att göra så det är bara att bita ihop, eller nåt sånt. Nu ska jag fortsätta plugga, godnatt! ♥

Märkte nu att designen inte kommit upp, varför vet jag inte.. Weird..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0