Golden.

Hello people!
Hade som sagt sovmorgon, skönt med mjukstart såhär efter helgen! Började med spanska med Frederico, najs najs. Tråkig matte och sen lunch! Jag har nog fått världens ämnesomsättning eller nåt för jag blir hungrig hela tiden :o Liksom redan efter första lektionen är jag skithungrig. Konstigt.. Sen hade vi lite svenska också, helt okej. Sen slutade jag och hurtig som man är stack jag till gymmet. Men det gick verkligen inte! Jag va helt slut i kroppen och orkade bara köra kondition i 30 min! Fast det är nog bra med återhämtning också, något jag är väldigt dålig på.. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer, ska mysa i soffan bara ikväll, kanske göra svenskaläxan sen, världens jobbigaste enligt mig: ge respons på andras texter! Men det är bara min åsikt ;)

Imorrn har jag veckans typ bästa dag. Har bara 2 lektioner: mentorstimme där man inte gör så mycket och sen NO med Peter som alltid är kul, sen slutar jag! Så jag ska hem och slappa ev. plugga innan jag åker och dansar. Well det är mina planer för morgondagen. Ha en bra kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0