Följ mig på Bloglovin!

Har fortfarande jätteont i ryggen så det blir nog ingen yoga för mig idag. Faan då har jag inte tränat på hela veckan, känns jättejobbigt! Visst jag har dansat men jag "ska" jue träna minst 2 gånger utöver det. Jag har själv satt upp det målet, för jag mår bra av att träna. Typiskt att jag ska må dåligt på nåt sätt på söndagar! Men nu ska jag sluta klaga för jag kan inte göra så mycket, bara hoppas att det går över tills imorrn så jag kan träna då!

Jag har lagt in en Bloglovin ikon här på bloggen, ni får gärna följa mig! Jag skulle bli jätteglad om ni gjorde det :) Idag ska jag faktiskt plugga lite. Imorrn är det matteprov som jag känner mig ganska säker på. Det är bara det att Jonna har sagt att vi ska räkna på ett visst sätt men jag förstår inte varför! Och jag vet inget annat sätt att räkna heller, så det känns lite jobbigt.. Men jag kommer nog lägga mest tid på kemin, har mest att läsa där. Provet är på torsdag så jag tar lite varje dag! Men nu ska jag faktiskt bara ta det lungt och läsa bloggar. Tjingeling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0