Fix you.

Dagen har varit väldigt bra! :) Började med lab, skoj skoj! Sen lite jobb. Lunch på St. Görans där jag faktiskt åt fisk!! Tro det eller ej. Men det va lax i pastagratängen, då va de rätt okej. En engelska med Jakob haha sämst! Och till sist musik :D Just idag va det väl inte jättekul eftersom det bara va redovisningar men. Haha jag va galen som vanligt och satt och typ dansa till alla låtar xD Och sjöng med i dom flesta haha ;) När jag skulle hem ville inte några tåg åka mot morsborg så det slutade med att jag åkte till Lea på jobbet istället! Nu har vi precis ätit middag: kött, pommes och underbar sallad med fetaost! Shit jag älskar verkligen fetaost, så grymt gott! Nu ska jag göra lite engelska som ska redovisas imorrn. Gud va ovant att få läxor! Men det är inte så farligt, än... See ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0