Dance, dance.

Skrev jag nåt igår? Joo men de gjorde jag jue :D
Haha började ganska tidigt med spanska. Vi skulle göra en diagnos, de gick jättedåligt! Seen hade vi lite rast till kemin, sen svensk, lunch på åhlens, matte, slut! Jag gillar mitt schema, jag slutar inte jättesent direkt men senare än vad jag brukade göra förut. Men det känns inte att jag går länge! Aja, sen åkte jag till gymmet för jag skulle gymma med Sarah. Haha det blev typ 10 min gymmande men ändå, sen va jag tvungen att skynda mig till housen! Fy faan va jobbigt det är, man svettas hela tiden, man blir så jävla trött i kroppen, men shit va kul det är! Längtar verkligen till nästa vecka! Nu måste jag verkligen börja med musikläxan som ska redovisas imorrn. Wish me luck! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0