Come on..

Sitter och tittar på Superstars! Tycker inte om sport egentligen men det här blir liksom roligare.. Skolan va sådär idag, själva skolarbetet är jue nästan aldrig kul. Det enda roliga var typ när svenskaläraren började prata om usb-kylskåp.. Är verkligen jättetrött! Sen är jag trött i benen också, blir alltid det efter housen. Men det är jue så roligt! Men jobbigt är det i låren.

Imorrn börjar jag tidigt och slutar sent.. Inte kul men vad ska man göra? Det är jue ändå musik på eftermiddan så. Men grejen är att egentligen ska vi sluta 16.30, men imorrn kanske jag sluta 17.45! Det beror på om alla grupper måste stanna längre.. Hoppas inte! Men är inställd på det så blir man gladare om man slutar tidigt, eller hur? Nu ska jag strecha lite till! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0