Anneli <3 nya datorn!

Det har hänt mycket under dagen! :) Hade lite sovmorgon, började med mentorstimme. And guess what? Vi fick våra datorer idag! :D Den är jättefin och jag bara älskar den! Hihi. Sen hade vi bara kemi, sen slutade vi, hur najs är inte de? Slutade 11.30 och köpte en macka med kyckling på subways (om ni ville veta) och sen åkte jag till Skäris och träffade Ella. Vi skulle till KSAB. Kul att träffa lärare och sådär, men jag saknar inte skolan så mycket längre.. Min är mycket bättre! :) Sen va vi me Issah, Öze och Mohammed tills jag skulle sticka hem. Visade pappa datorn och lite grejer. Sen va det dags att sticka till dansen! Kul som vanligt, men det va jobbigt när vi hade steg nör vi satt/låg ner på golvet. Fick så ont i knät :/ Sen har jag bara duschat och käkat middag och sådär. Tittar lite på tv och ska nog göra lite kemi!
Nu kanske det blir så att jag gör fler inlägg per dag, men vi får se! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0