A role model!

Läste just på Fokis blogg som jag brukar göra där hon svarade på en fråga och berättade varför hon inte festar så ofta. Kort sammanfattat tycker hon att här i Sverige går de mesta fester ut på att hälla i sig så mycket alkohol som möjligt, och det tycker hon är löjligt. Jag håller med henne totalt! Äntligen är det en stor bloggare som hon faktiskt är som inte festar 24/7! Jag tycker själv samma sak. Jag tycker att det är jobbigt att vara runt fulla människor. Är man på fest med sina kompisar vill man jue umgås med dom, inte nån packad typ som bara är jobbig att vara med! Hon är en grymt bra förebild för unga enligt mig. Så läs hennes blogg du med! :)


Kommentarer
Postat av: Didi

Så sant så!

Allt bra med dig`?

2009-09-27 @ 14:14:20
URL: http://didica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0