What should I do?

Jag har ett litet dilemma.. Eller jag vet jue inte än men. Kollade på Facebook idag och fick reda på att det ska vara Camp på The Voice på höstlovet. I somras va det skitkul! Och nu tror jag vare klass är billigare också.. Men grejen är den, jag hade tänkt jobba då! Det skulle sitta jättefint, då skulle jag äntligen få pengar till att klippa och färga håret! Och massa annat.. Förstår ni hur jag menar? Men jag tror nog att det blir jobb.. För jag behöver pengarna, och det kommer nog bli camp på jullovet sen också. HOPPAS! Nu ska jag fixa et sista innan jag åker till skolan. Slutar sent idag (fredagar är faan min senaste dag!!) Får se om det blir något inlägg under dagen! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anneli

jag tycker du ska jobba du dansar juh iallafall rätt mycket och jobb en vecka ger väl iaf 2500 kr de kan du göra mycket för och jag tror du skulle ångra dej sen om du inte gjorde det KRAM

2009-10-02 @ 08:31:25
URL: http://nalleli100.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Så du ska inte gå?

Jag tänker fan gå.

2009-10-02 @ 09:41:08
URL: http://cmhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0