Tjabba

Ännu en måndag, vilket betyder ännu en vecka med massa plugg framför mig. Men jag ska inte klaga, egentligen har vi inte så mycket. Jag trodde att det skulle bli tuffare, så jag får väl njuta! Dagen har varit helt okej, även om jag har varit jättetrött! Åt god feta-foccacia till lunch från Mandy's och sen har jag inet gjort så mycket mer. Har slappat framför tvn här hemma och ska hänga tvätt snart.

Imorrn hörde jag att vi ska springa 5 km på idrotten! Jag brukar inte springa så långt, och inte ute! Sen ska jag dessutom dansa efter.. Jag får se om jag överlever. Sen ska vi dessutom orientera på onsdag! Wow, mycket kondition den här veckan.. Nu ska jag fortsätta kolla på Scrubs! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Varför sa du inte att du bloggar? :) fin blogg <3

Kram! :)

2009-10-05 @ 21:19:41
URL: http://zsarahs.blogg.se/
Postat av: felicia

sv; hihi tack! :) <3

2009-10-05 @ 21:22:11
URL: http://feliciaschnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0