Nyduschad

Kvällen igår var väldigt lyckad! Jag kände jue inte alla som kom dit, men det va sjukt kul ändå. God mat, trevligt sällskap och grym livemusik, kan det bli bättre?! Gjorde även min första barbeställning igår ;) Litet internt skämt, beställde bara cola om ni undrar.. Haha. Kom hem typ halv 2 och då satte jag och Lea oss i soffan och kollade på Idol som vi spelat in, så jag la mig kanske vid 3. Sov till 12, annorlunda mot resten av veckan..

Idag ska jag till Ella och träffa folk! Gamla klasskompisar kommer dit så ska vi ha ett litet skräckfilmsmarathon. Kommer faan pissa på mig! Men kul kommer det nog bli, hoppas jag iaf! Nu ska jag börja sminka mig så jag är helt klar när maten är klar. Hur kommer ni fira Halloween? Ha en trevlig kväll iaf, för det kommer jag ha. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0