Move your body now.

Har extremt ont i benen. Eller jag har egentligen inte ont, men jag är trött i benen iaf. Kom till skolan och fick reda på att vi inte hade mentorstid, bra start på dagen va? Sen hade jag bara en lektion och sen va det lunch. Resturangen vi var på va jättedålig, vi fick inte välja mat och den maten som vi fick var smaklös. Sen fick vi den sent så vi fick jättebråttom till idrotten! Löpning blev det. Det kändes som att det gick sådär, gick ganska mycket.. Men jag fick ändå en tid under 30 min! För mig är det ett jättebra resultat så jag är nöjd! När jag gick i mål mådde jag illa, så mycket ansträngde jag mig på slutet. Sen slappade jag i omklädningsrummet innan jag stack till dansen. Kom tidigt så jag fick vänta på Caz rätt länge. Men sen väl på dansen gick det bra, det va ovanligt kul! Jag vet inte vad det beror på, kanske att det inte va lika många? Jag vet inte, kul var det iaf. Men trött blev man i kroppen. Och imorrn är det orientering.. Inte min favorit direkt men jag måste gå, så det är bara att göra det! Sen är det house också, hoppas jag inte får så ont! Ska nog göra mig en kopp te sen för halsen värker också.. Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0