Min hemska morgon!

Förlåt att jag inte har bloggat! Igår hade jag bara ingen lust och idag har jag jue varit i skolaaan.
Igår va jag med Ella! Faan att jag inte umgås oftare med den tjejen alltså, saknar det.. Iaf vi chillade, pratade om livet, kollade på Kniven I Hjärtat, träffade Suraj! Sen skjutsade mamma mig till pappa, satt uppe med dom en stund, mys!
Nu ska jag berätta om min hemska dag! Vaknar onödigt tidigt av nåns larm, somnar om. Vaknar jag ska och går och käkar. Sen kommer jag på, HELVETE jag har inte gjort spanskaläxan! Gör den, hinner inte fixa mig nånting. Kommer iväg 20 min senare än jag ska. Försöker springa till tuben men det går inte eftersom jag inte kan andas genom näsan pga förkylning! När jag väl kommer ner missar jag tåget så jag får vänta 9 min (grattis mig..) Men jag kom bara 10 min sent, vilket är ganska okej egentligen. Man ska självklart aldrig komma sent, men jag trodde att jag skulle komma typ 30 min sent, så jag va rätt glad! Sen har dagen varit okej, men jag är så täppt så jag ibland inte kan andas genom näsan! Hemskt.. Nu ska jag faktiskt plugga lite, så jag slipper göra läxorna på morgonen samma dag dom ska in.. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0