Kallare tider!

Sitter och lyssnar på music, ska snart gå och lägga mig i min mysiga säng och sova! Hoppas det inte är lika svårt att sova som igår..

Nu börjar det verkligen kännas att det går mot kallare tider! Man fryser ihjäl på morgonen påväg till skolan, man får torra fläckar i ansiktet, händerna och läpparna. HEMSKT! Men det är mysigt när snön kommer.. Men där emellan tycker jag att det är rätt jobbigt. Även om det är rätt mysigt när man sitter inne och ser alla löv i olika färger.. Hoppas bara jag har råd med en vinterjacka nu när det är högst troligt att det inte blir nåt jobb på höstlovet. I värsta fall får man väl köpa nån billig sak som man ändå fryser i och egentligen vill ha.. Men det återstår och se! Plötsligt fick man väldigt mycket att tänka på när man får studiebidraget.. Nu ska jag sluta oroa mig för pengar och ladda inför sömn! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sv; Hahah nää jag klickade inte på länken när du hade kommenterat :p Trodde inte du hade blogg (A) Haha nää asså jag blev inte rädd, blev mest sur :P



Kram!

2009-10-06 @ 20:28:12
URL: http://zsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0