It's time to go!

Oj oj oj han inte blogga nåt alls igår! Först va man jue i skolan och pluggar. Sen gick jag och Tanja på stan och letade efter nåt att ha på insparken, utan resultat. Så jag får väl hitta nåt hemma :) Sen skulle jag till dansen, det gick sådär. Jag fick skitont i ryggen efter ett tag och i knäna. Igår va det 3 st som satte sig ner för att dom fick ont. Jag kan lägga till att ingen av dom har haft problem innan. Jag tycker så synd om Suzie.. På hennes klasser är det liksom alltid någon som sätter sig ner för att dom får ont. Det kan inte va kul. Det är golvets fel btw. Sen skulle vi äta och sen till farfar. Det blev rätt sent så jag är ganska trött idag. Nu ska jag åka till skolan så jag inte blir sen till kemiprovet! Puss och ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0