I'm back!

Kände verkligen för att blogga, så nu gör jag det!
Nu är det äntligen höstlov! Så skönt att få vila ut lite och tänka på något annat än plugget. Har inte några planer för lovet direkt men jag hittar väl på nåt, eller bara vilar ut, vi får se.. ;)

Jag fick världens träningssug efter att ha läst lite bloggar. Det känns som att jag inte tränat på sjukt länge! Jag har iaf inte tränat på gymmet på länge. Det ska jag försöka göra nu på lovet, det ska bli skönt. Jag har så svårt att träna hemma, det går bara inte. Jag kommer liksom alltid på ursäkter för mig själv. Dessutom är det så tråkigt att träna hemma, tappar lättare motivationen liksom. Men jag ska komma igång med träningen!



Jag har även planer på att börja äta mer rätt än vad jag gör nu. Jag äter inte så mycket sötsaker egentligen men läsk och snacks blir det jue ofta. Det ska jag försöka dra ner på lite. Sen vill jag börja äta mer varierat och mer frukt och grönt. Det kommer inte gå jättefort, men det är ett långsiktigt mål jag har. Sen får vi se hur det går!

Nu ska jag fortsätta att titta på CSI Miami, älskar det! (CSI överhuvudtaget är så intressant tycker jag!) puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0