Frusna fötter

Sitter här i sängen och myser, men fryser jättemycket! Det är en av anledningarna till att jag tycker att det blir så jobbigt när det går mot kallare och mörkare tider: jag fryser nästan konstant! Jag har alltid varit en fryslort, men kanske hellre det än att man tycker att det är för varmt hela tiden..

Planerna för imorgon är att titta igenom lite bilder från i somras och välja ut några bra och skicka till morbror för hans projekt ;) Sen vet jag inte om jag bara tar det lugnt, tror nog att det lutar åt det. Jag brukar börja mina lov så, att bara sitta hemma och slappa. Det tycker jag att man kan unna sig faktiskt! Men något måste jag göra under lovet, så tisdag och torsdag blir det träning! Sitter faktiskt och försöker lägga upp en planering, vilka övningar osv. Duktigt va? Nu ska jag fortsätta mysa här och sen ska jag sova! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0