Fredagar är bara bäst!

Nu är Idol över. Erik och Tove va helt klart bäst! Dom och Nicklas är helt klart mina favoriter! Men jag blir gärna av med Camilla och Rabih. Camilla är bara för mycket, står inte ut med henne och Rabih kan inte sjunga! Och jag tyckte att det var rätt att Karolina åkte. Hon är duktig på sin grej, men hon kan inte göra nåt annat. Och jag tycker det är jätteorättvist att Mariette får va med egentligen. För er som inte visste det är hon en etablerad artist! Hon har gett ut 2 album och har turnerat i ca. 12 år. Om ni vill kolla upp det är det bara att googla Mariette Hanson eller Mary Jet som är hennes gamla artistnamn. Hon är jue grym men Idol är faktiskt för okända artister..



Hur var skoldagen då? Fick tillbaka mattprovet idag. Det gick väl okej. Fick massa kommentarer om metoder men jaa.. Sen hade vi fredagssamlig, alltid lika mysigt! Vi fick reda på resultatet från poängjakten, nollningen. Och bästa klassen (min alltså) var 6 poäng från att vinna!! Så jäkla störande, så alla var lite besvikna efter samlingen.. Sen va Jakob sjuk igen så vi flyttade fram hela schemat så vi fick sluta en timme tidigare! Det var skitbra för då kunde mamma hämta mig hos pappa istället för att jag skulle behöva åka själv. Så vi har haft en mysig kväll här i soffan och imorrn blir det nog bowling! Nu ska jag kolla lite till på TV och sen ska jag faktiskt sova, behöver sova ut efter en tuff vecka i skolan! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tove är bra!! :D <3

2009-10-10 @ 18:02:34
URL: http://zsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0