Stor besvikelse!

Har varit hemma en stund nu och har ätit lunch, resterna från taco-middagen igår! Jag är absolut inte nöjd med träningen idag. Det gick trögt, jag orkade inte göra alla övningar (blev just nu mitt i inlägget störd av en väldigt gosig katt som fick ligga i knät en stund) Så jag är rätt missnöjd, kanske passet var för hårt? Jag vet inte, armmusklerna skakade efter passet hehe. Nu vet jag iaf vart mina svagheter är när det gäller styrka: axlar, armar och mage. Jag trodde att jag var stark i magen but guess not. Nu vet jag vad jag ska jobba extra på! Får se hur mycket träningsvärk jag får imorrn då..

Idag ska jag inte göra nåt, bara slappa och sådär ;) Imorrn blir det städning och sen på kvällen ska vi till O'learys och kolla Svahnmärkt. På lördag ska jag till Ella och förhoppningsvis kommer fler från gamla klassen! Well, det är planerna jag har för min helg. Sen på måndag börjar skolan igen.. Men det är faktiskt inte dåligt tycker jag, jag har inte jättemycket att göra, klassen är kul, varför klaga? Nu ska jag spela lite på Facebook tror jag (a) ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0