Detta hemska vi kallar cancer.

Tjena alla monsterdiggare! Shit att jag kommer ihåg det bara sådär.. Kommer ni ihåg Trazan och Banarne? Då sa jue Dr. Arne det.. Ni vet efter Banarne hällt i sig nåt när han håller på i labbet. Jaa så man kommer ihåg! Det var faktiskt en av mina favoriter när jag var mindre. Kul kul ;)

Har kollat lite på Rosa Bandet-galan nu ikväll. Det är hemskt det där med cancer.. Jag blir nästan illamående när jag tänker på att man helt plötsligt kan få reda på att man har cancer, och inte veta om man kommer överleva. Jag började tänka.. Skulle man kunna vaccinera sig mot cancer? För det är hemskt att så många drabbas, och man kan inte påverka det! Det kan gå så fort.. Usch.. Jag är rätt säker på att när jag blir stor, har egen lön osv, så kommer jag skänka en del pengar till cancerfonden ♥

Kommentarer
Postat av: rocky

SV; haha, det gör det! Vi får peppa varandra ;D

2009-10-29 @ 22:51:00
URL: http://cocobuttom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0