Dagens upptåg!

Jag har knappt bloggat idag, jag vet! Men jag har bara inte haft tid. Mötte Ella på tuben, vi skulle som sagt till Liljeholmen. Om man jämför med Skärholmen (eller SKHLM som det heter...) är det väldigt litet, så vi tröttnade väldigt fort! Vi tog en liten tur till Alvik, sen till Sickla Udde, gick till Sickla köpkvarter och tog sedan bussen till Slussen. Sen skulle jag upp till Lea på jobbet så tillbaka till Liljeholmen, till Lea, hämta pappa på hans jobb, iväg till Handen och hämta vår andra bil som varit på service, hem och förbereda mat. Tacos blev det, otroligt gott! Sen har jag bara suttit i soffan med farfar och föräldrarna. Det var farfars sista kväll här idag för den här veckan så man passar jue på att umgås! Så jag har egentligen gjort ganska mycket idag när jag väl summerar det. Men är det lov ska man väl hinna med en del? Tycker jag iaf! Fick förresten skolkatalogen idag! Otroligt kul..

Imorrn åker jag till gymmet tidigt, eller jaa runt 10. Kanske inte så tidigt egentligen, men lite sovmorgon måste jag väl få? Denna gången blir det ett arm-mage-bröst pass! Hoppas det går lika bra som igår.. Vi får se. Nu ska jag kolla övningarna jag ska göra så jag vet vad jag ska göra imorrn, så jag inte gör fel eller så! Jag kanske ska göra en träningskategori här på bloggen? Hmm.. Får se hur mycket jag egentligen skriver om min träning först ;) Ska snart lägga mig i min sköna säng och sova! Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0