Dagens träning blev lyckad!

Det var ett tungt pass idag.. Jag är helt säker på att jag kommer ha träningsvärk imorrn! Men då vet jag iaf att jag gjort någon nytta ;) Träffade Hannah, Ellen och Sara där, men jag tränade mest själv. Det går bäst då, kan fokusera. Det var ändå rätt lagom pass jag hade satt ihop, jag blev sådär trött som jag vill va när jag har tränat, men jag har inte ont. Eller joo lite.. Har lite ont i vänster lår på baksidan, k änns lite som en sträckning? Men jag tror inte det, hoppas inte det! Ska försöka köra 2 gånger i veckan nu i framtiden också. Då blir det 2 gymdagar och 2 dansdagar, perfekt! Om det inte hade tagit mig en timme till gymmet hade jag nog tränat oftare.. Men nu är det som det är!
Farfar kom för en stund sen, han håller på att packa upp och sådär. Snart kommer nog pappa också. Har nästan lite lust att följa med och spela badminton med honom sen.. Men jag får se. Eftersom jag har lite ont i låret tror jag att jag hoppar över det, kroppen måste jue få vila lite också ;) Bjuder på en bild från igår! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0