Bilder saknas..

Åh det var verkligen skönt att få sova ut! Somnade ganska tidigt igår och jag vaknade för 30 min sen, nästan 11 timmars sömn blev det! Planerna för dagen är att jag ska ut och fota lite. Jag fick låna en kamera i somras för att jag skulle använda den, inte låta den ligga och samla damm. Jag vill jue bli bättre, och det blir jag bara om jag övar.. Sen ska jag nog inte göra så mycket mer än att tvätta lite och sådär, får passa på när jag är ledig (konstigt det där lät då..) Imorrn kommer farfar :D Eftersom han och hans fru har flyttat till Eskilstuna, men han jobbar fortfarande så kommer han på här lite under vardagarna fram till jul eller så. Det ska bli kul. Nu ska jag gå ner och käka frulle! Ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0