3 oktober 2009

Ja medans jag ändå är igång, ska jag sammanfatta kvällen igår? Jag mötte Hannah, Veronica och Tanja på centralen sen åkte vi tsm. Träffade Nellie, Josefin, Hanna, Victor BT och några från NV1B. Sen efter ett tag kom vi fram till lokalen efter att först ha gått fel! Vi gick in och hängde av kläderna och sen körde vi igång! Träffade massa från klassen och även från andra klasser, skitkul! Jag tog inga bilder men det gjorde en två, lägger upp dom snart..

Idag var jag somsagt hos farfar i Eskilstuna! Deras nya lägenhet va verkligen jättefin! Jag älskade deras micro (a) Vi åt lite thai-mat och sen lite fika. Jag sov hela vägen hem för jag va så himla slut! Gick jue upp typ 10 idag och somna kanske 3? Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Jag fryser jättemycket om tårna! Nu ska jag sluta skriva, hej dåå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0