Varmt återseende av gamla klasskompisar!

Kvällen igår va väldigt kul! Själva grejen va att vi skulle titta på film, men som vanligt så sitter man mest och snackar och umgås, vilket också är skitkul! Men vi såg iaf 1,5 film, typ. Sjuka båda två, skräck såklart! Men dom va inte sådär jätteläskiga, bara äckliga och konstiga.. Kommer inte ihåg vad dom heter men.. Sen runt halv 2 hämtade paps och Lea mig och vi åkte till kyrkogården för att tända ljus. Fatta att åka till en kyrkogård efter man sett skräck? Jag inbillade mig att det lät hela tiden, men ändå kände jag ett lugn, konstigt. Sen har jag soooovit och det va så skönt! Nu ska jag gå ner och se om det är någon uppe, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0