Tisdagen den 3:e november

Jag har stora problem med mitt försvarstal i svenskan.. Talet ska vara på 3-5 min. Mitt är kanske på 1,5? Och jag kommer inte på mycket mer att skriva! Jag får väl skriva lite och upprepa det jag redan har sagt i andra formuleringar.. Det är min enda räddning eftersom jag ska hålla talet inför en liten grupp imorrn. Grattis mig (som vanligt gör saker i sista minuten, måste sluta med det!)

Dansen va grymt kul idag, som alltid. Det var skönt att vara tillbaka, verkligen! Har saknat Jonas humor haha. Helt ny koreografi blev det idag, ganska enkel så jag satte den snabbt. Nu behöver jag bara träna på att inte förlita mig på vad andra gör utan att det kommer av sig själv, då man bara dansar! Det tycker jag är skönt med en enkel koreografi som man jobbar för att göra den bättre och bättre genom att öva in den tills man nästan kan köra den i sömnen! Älskar känslan av att kunna något.. Anyway, imorrn är det dans också. Tycker housen är skitkul för det är liksom lite annorlunda, och det har ett ständigt beat (man har inte så lätt att tappa bort sig i räkning osv.) men jag brukar få ont så man går liksom och undrar kommer jag få ont idag eller inte? och det tar väldigt mycket på energin och jag får inte lika mycket lust längre. Men jag brukar köra hårt ändå såklart men man är inte lika peppad innan liksom. Jag får se hur det går! Får se hur dagen blir imorrn i övrigt, muntlig presentation brukar inte bli bra.. Nu måste jag fortsätta skriva så jag inte skämmer ut mig totalt imorrn! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0