På svenskalektion.

Sitter på svenskalektion och ska skriva ett försvarstal egentligen, men jag kommer inte på mer att skriva. Vi ska skriva ett tal på 3-5 min och försvara någon korkad politiker. Har nog skrivit kanske 2 min, så det går väl hyfsat!

Den här dagen är inte kul.. Jag tog med mig kläder för jag skulle träna efter skolan, yeay :D Men.. då får jag reda på att vi har teoripass i idrott idag!! Inte kul, även om det kan va rätt intressant nu när jag faktiskt börjat träna mer. Men när hon har genomgångar så läser hon bara från en powerpoint som vi får tillgång sen. Och eftersom vi slutar 17.00 pga det här så känns det ganska surt! Inte nog med det, nu kommer nästa grej. Jag misstänker att jag har tappat mitt busskort. Mindre kul eller hur? Senaste gången jag vet att jag hade det var när jag drog det genom spärrarna hemma. But that's it! Jag ska gå och kolla här på skolan om det är så att man har förlustgaranti eller nåt genom skolan, annars är det väl bara att köpa ett nytt.. Då ryker 400 spänn. Kul det är jue verkligen något jag behöver just nu.. Jävla skit. Drömmen är jue att man bara råkar hitta det i jackan igen och kunna pusta ut, men det kommer väl inte att hända. Nu ska svenskaläraren prata igen så det är nog dags att sluta. Håll tummarna för att jag plötsligt hittar det.. ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

sv; Hahahha ja jag får hoppas att dom slår in någon gång :)

2009-11-02 @ 21:59:17
URL: http://hannahroodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0