If your not the one, then why does my hand fit yours?

Tjabba tjena! Sitter här själv i aulan i skolan och ska sätta mig och fortsätta plugga matte i typ en timme så jag förstår det där med att lösa ut och lite annat som jag har prov på på fredag. Just nu känns det som att det kommer gå dåligt.. Men därför pluggar jag!

Svenskan gick, ja, ganska dåligt. Jävligt dåligt till och med. Dom andra i min grupp hade gjort jättebra tal och när jag hörde dom var det som att jag hade missförstått hela uppgiften. Tur att det inte var någon som hon kommer bedömma.. Nä nu ska jag faktiskt plugga så jag hinner göra en del innan jag åker till dansen! Skriver sen ♥

 

Från i lördags, saknar gamla tider!!


Kommentarer
Postat av: Ella

Lördagen =/ =D

tänk vad jag saknar dom tiderna om du saknar dom så mycket som du gör :/ <33 knas <33

2009-11-24 @ 22:04:22
URL: http://http://electrobitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0