Det va längesen!

Jag hann inte blogga nåt igår för jag hade verkligen IGEN ledig tid! Efter skolan åkte jag hem, hjälpte Lea och Katharina med salladen som vi skulle bjuda på. Sen hålla Katharina sällskap sen började folk rulla in. Alla hade gått vi 22 kanske? Sen satt jag och pratade med Lea och Katharina så jag gick väl och la mig vid 23 kanske. Då va jag helt slut och jag hade inte pluggat någonting till dagens matteprov! Men det gjorde inte så mycket för jag är väldigt nöjd med provet :) Jag gjorde det på 1 timme ungefär och svarade på allt. Nu sitter jag och väntar på att nästa lektion ska börja, om typ 30 min.. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

sv; tack! gud jag blir så glad :D

2009-11-07 @ 21:02:05
URL: http://hannahroodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0