Det va inte igår!

Tjaaa! Har inte skrivit på ett tag, har inte haft tid eller ork. När farfar är här vill jag inte sitta så mycket vid datorn.. Men nu sover han hihi. När skrev jag sist egentligen? Aja, igår hade vi ett jobbigt idrottspass: först 40 min egen träning på gymmet och sen blev det bodypump i 40 min. Det va jobbigt! Jag är så otroligt otränad så.. Idag har jag träningsvärk i ungefär alla muskelgrupper vi körde (ben, rygg, armar, axlar, mage) utom magen! Så inte så kul.. hatar att ha träningsvärk i muskler jag liksom använder hela tiden, typ ben och armar+axlar. Men inte mycket att göra. Mycket skratt och fniss med Tanja idag i skolan, av en viss anledning (a) Sen skulle jag iväg till dansen, idag stod house på schemat. Inte så kul som det brukar.. Det känns som att jag inte utvecklas! Jag står liksom still.. Sen fick jag ont i knäna för vi hade Suzi (det låter jue lite konstigt men hon lägger upp sina lektioner på ett sätt som jag brukar få ont av, annars är det kanoners!). Nu ska jag nog ta och stänga av datorn så jag får sova lite, är otroligt trött! Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina - brunetternabloggar

Fin blogg, kram <3

2009-11-13 @ 22:32:07
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi jaa de va bra ;)

2009-11-22 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0