Då är den här eländiga måndagen äntligen över!

Imorrn köper jag ett nytt sl-kort. Mitt är spårlöst borta. Känns väldigt onödigt att jag skulle tappa det men vad ska jag göra? Måste jue åka till skolan varje dag.. Jag kommer ändå ha lite pengar över sen. Men vad irriterad man blir!

Sen blev det som jag sa på idrottsteorin: hon läste bara från powerpointen. Men vi fick sluta typ en halvtimme tidigare så det är ändå ett litet plus. Imorrn är tisdag, typ bästa dagen på veckan (om man inte räknar helg och fredag såklart!) Vi har knappt några lektioner. Imorrn kanske vi till och mer missar en lektion (alltså har vi bara en) för Peter va sjuk idag och det finns jue risk att han är sjuk imorrn också och då har vi ingen kemi. Då slutar jag otroligt tidigt (kommer faktiskt inte ihåg i huvudet..) vilket kan vara ganska skönt. Sen har jag dans, och det är höjdpunkten på veckan kan man säga? I just love it! ♥ Det ska bli skönt att röra på sig lite också eftersom det inte kommer bli någon träning den här veckan utöver dansen. Nu ska jag sluta skriva och ta och försöka sova, det var väldigt svårt igår.. Skriver mer imorrn! ♥

 

 

Jag i lördags!

Det är inte jag som röker utan Ella som tog bilden ;)


Kommentarer
Postat av: rocky

SV; haha, riktigt heta, men det var tjejglasögon. Ogillar hennes teorilektioner.

2009-11-02 @ 22:45:31
URL: http://cocobuttom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0