Stanna livet, för jag vill hoppa av. Stanna tiden, för jag vill inte leva kvar.

Ofta jag skriver inlägg på morgonen haha. Men jag gick upp tidigt och blev klar tidigt så jag har lite tid över innan jag drar till skolan :)

I måndags var det verkligen en kaos dag. Om man inte gick runt och skrek så satt man och grät. Det var typ en blandning. Det va saker som hände hela tiden. Ganska påfrestande.. Sen va det daaans :) Skitkul, men lite jobbigt eftersom det va i 2 timmar. Eller ja, typ ingen orkade 2 timmar så det blev lite mindre haha xD Men iaf, kul och sen träffade jag och Ella Karkki. Käkade och satt där en stund och sen prata med Karkki så nu är det bra <3

Igår hade vi NP i kemi. HAHA! Jag kommer få IG. Jag kommer gråta av glädje om jag lyckas få G. Sen hade jag "PH" med Admir, han är så mycket bättre än Karin. Så nu har han och jag kommit överens om vad jag måste jobba med och sådär, skitbra! Synd bara att det blev så när det är typ 2 veckor kvar att jobba.. Anyway, sen har vi pratat lite om balen :) Jag hoppas att det kommer bli bra, det tror jag också, annars får man göra det bästa av situationen :) Sen stor guldstjärna till mig! Pluggade med engelska i typ en timme, och sen SO i en timme! 2 fucking timmar, men det va skönt :)

Idag har jag massa svenska att göra.. Fast jag måste, jag måste kämpa. Och Admir hjälper mig så det känns bra :) Nu ska jag bara avsluta det här och sen ska jag börja dra mig mot skolan :)
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0