Only the strong survives.

Dagen igår blev faktiskt inte så stresig som jag trodde! Pratade med Vladimir och jag fick skjuta upp matten och spanskan till nästa vecka, så då hade jag bara svenskan och kursen kvar. Hann med allt och jag och ella ägde på debatten! ;) Sen efter skolan jobbade jag vidare och sen gick jag hem och gjorde mig i ordning. Skulle jue som sagt på studentmottagning! Det blev ganska kul, träffade jue Ivo och Christina och Robban, det blev god mat. Sen träffade vi massa andra människor, som jag hade full koll vem som va släkt med vem haha. Men sen senare mot kvällen blev det kallt och man märkte vilka som fått i sig lite mer än andra.. Så vi åkte hem och tog med mormor som kom från Tjeckien igår :)

Vad händer idag då? Jag och Lea kanske åker till Högdalen och träffar Petra. Eller så stannar jag hemma och städar, vi får se ;) Det ska bli najs väder i helgen iaf så jag vill ut också :D
Hare bra :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0