Never Think..

Har ni sett vilket sjukt bra väder det är idag?! Oh jag blir så glad då. Det känns lite som att man kan släppa alla problem, bara chilla, njuta av det goda i livet. Love it! Well, kunde verkligen inte somna igår.. Kunde verkligen inte sova. Sen vaknade jag tidigt också, halvtimme innan jag skulle upp så man ba suck -,- Men va lite glad iaf, för det va sol ute :) Dagen i skolan har varit lite märklig. Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig. Ska jag spexa? Va emo? Va arg? Vad ska jag göra för att folk inte ska bry sig så mycket om vad som pågår i mitt huvud? Det är det jag vill slippa. Det blir jue också att man blir olika mot olika personer.. Anyway, det blev mest spex hela dan, det är den personen de flesta gillar. Jag gillar att se folk le, det gör dom när dom ser spex-anneli.

Sen efter skolan blev de chill och snack med brudarna ;) En hel del cola också haha. Dagens stora minus är att mitt knä knäcker oftare och högre, det gör mer ont också. Men jag ska jag tydligen få lida med det (FUCK SKOLLÄKARE!). Det andra minuset är att jag haft ont i ryggen hela dan. Efter skolan hade jag så jävla ont att jag fick ont när jag andades.. Well nu ska jag sluta wajna (bästa stavningen for sure!) och sätta mig och käka och sen plugga lite. Sen mys i soffan, det behöver jag.. Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0