It's a beautiful day!

Det har varit sjukt fint väder idag också, wondelful! :D Pga av det fina vädret har jag varit extremt ofocuserad och har knappt pluggat någonting (!!!!) Fast kemin idag gick bra iaf :) Eftersom jag hade "glömt idrottskläder" fick jag sitta och titta på kanten av planen med Ella medans dom andra spelade fotboll, very najs :) Mycket skratt, haha. Sen efter och på vägen hem flippa jag ur helt xD Jag fick verkligen damp och hade extremt mycket överskottsenergi!
 - Hej mitt namn är CP, trevligt att träffas! :D

Nu när det blev molningt ska jag ta och plugga lite, det behövs!
Tänk va snabbt tiden går! Det känns som att jag bara för ett tag sen började kunskap. Om typ 2 veckor är det över. Grundskolan tar slut då. Det är både sorgligt och roligt. Kul som faan att få komma ut och göra nåt annat, träffa nya människor, börja om på nytt! Men sorgligt att den här tiden är slut, kunskap är speciellt. Ska njuta av varje sekund nu den här sista tiden, och plugga på som faan så jag kan gå ut grundskolan med bra betyg och ett gott samvete ;)

Nu ska jag börja skriva en text om energi och vilken energikälla jag tycker är bäst, wish me luck! I really need it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0