I'm Yours. Fuck no!

När jag tittar ut genom fönstret ser jag att det är alldeles underbart väder idag! Dagen igår gick upp och ner, allt från tårar till skrattanfall. Men den slutade bra iaf, jag är så glad för er skull Ella och Patrik! :) Vad händer i helgen då? Idag blir det Karkki som gäller! Eller först städa och tvätta, sånt där tråkigt. Men sen ska jag träffa honey honey, vet inte riktigt vad vi gör men :) kommer troligen sova hos henne så de blir naaaaajs! Sen imorrn kommer folk hit, vad jag vet så blir det Ella och Karkki. Nu ska jag nog starta en tvättmaskin så jag kan hänga den efter familjefrukosten och sen städa och duscha och sen sticka typ! :)
Jag fick en kommentar om ett önskemål att jag ska lägga upp en bild på min balklänning. Såklart jag kan göra det! :) När jag överfört bilden till datorn, det kanske blir nästa helg, jag vet inte om det funkar på datorn här eller om jag ens har kabel.. Men den är från VILA, vit med ett svart band i midjan och en blomma på sidan av bandet. SKITFIN :D
Nu ska jag sluta skriva för nu ska jag starta tvätten! Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0