If you want to see the rainbow, you got to stand out with the rain.

I'm going to tell you guys about my very wonderful day! :D Okey, orka skriva på engelska haha.
Anyway, dagen började sådär. Gick till skolläkaren eftersom jag vill veta vad som är fel med mina knän. Men idioten sa att jag måste stå ut med det för det kan bli så ibland.. Jaa det kan bli så att folk får cancer men ska dom få stå ut med det?! Jag har jue haft problem i 4 fucking år! Aja.. Sen gick jag upp till musiken och började skriva låt med Ella, fett kul xD Sen redovisade jag både engelska och svenska så det är bäst! Sen blev jag klar med en av uppgifterna i SO, privatekonomi. Sen blev det matte-tävling, de va skitsvårt :o Men jag klarade av att svara på 3 av 5 frågor iaf :P Sen "specialmatte" med Vladimir, bästa läraren ever! Sen äntligen fick jag gå hem! Ikväll ska jag plugga lite SO så jag verkligen får slappa hela helgen! Kanske skriver mer sen, see ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga upp bild på din bal klänning :)?

2009-05-14 @ 20:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0