Hurtful.

Faan va stressad jag är! Det är extremt stressigt i skolan nu, men det är skönt att få saker gjort, så även om jag hade slutat vid 4 satte jag mig och pluggade direkt nör jag kom hem, så nu har jag en novellanalys klar och ska visa den för Stefan imorrn :) Faan va kul det är när det går bra! Ett annat stort plus idag är att jag har köpt min balklänning nu :D Den är skitfin och jag är väldigt nöjd :) Fast just nu är jag mest hungrig eftersom jag bara åt en knäckemacka till lunch. Sen åt jag visserligen en macka för ett tag sen men man blir jue inte mätt på det xD Så nu väntar jag bara på Lea som ska komma hem med mat och sen ska jag plugga engelska ikväll så jag kan prata om Amnesty International imorrn på min redovisning så jag får MVG! ;)
Och faan vad jag har träningsvärk i låren! Om ni ville veta ;)
Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0